يژه سازمانها مقاله و نهادها يلدا

راهنمايي خريد كادو براي شما

يژه سازمانها مقاله و نهادها يلدا

۱۱ بازديد

توي اين شب قراره به هم انرژي و گرما بديم تا بتونيم يه فصل سرد رو پشت سر بگذاريم. خريد كادو شب يلدا چند تا از اينها رو با خودتون به خونه بياريد و توي تزئينات ازشون استفاده كنيد. هندوانه از ديدگاه طب قديم « سرد و تر » است و به همين دليل از آن به عنوان تب بر استفاده مي شود. بنابراين، خوردن هندوانه يكي از مهمترين رسوم در اين شب خريد كادو شب يلدا ="" >خريد كادو شب يلدا است. روز پس از شب يلدا (يكم دي ماه) را خورروز (روز خورشيد) و دي گان ؛ مي خواندند و به استراحت مي پرداختند و تعطيل عمومي بود (خرمدينان، اين روز را خرم روز يا خره روز مي خريد كادو شب يلدا ناميدند). خريد كادو شب يلدا شب يلدا يا شب چله، يكي از كهن ترين جشن هاي ايراني است. شب يلدا شد و بر سفره دل باده عشق. افزون بر اين نمادها، مي شود گفت از دير باز، باور بر اين بوده كه اگر در اين شب مقداري هندوانه خورده شود، در سراسر زمستان بيماري بر شما غلبه نخواهد كرد. "

هيچ وسيله گرمايشي جاي كرسيهاي قديمي را نميگيرد.|هندوانه مواد زايد بدن را دفع مي كند.|دو ميوه هندونه و انار از مهم ترين ميوه هاي اين شب است.

پيامبري شب هنگام در دريا زاده ميشود؛ كه او را دو دلفين از آب بيرون ميآورند. مثلا ژله هاي قرمز درست كنيد، بستني قرمز سرو كنيد و ظروف قرمزتون رو بيرون بياريد! رنگ هاي طبيعت هميشه بهترين حس و حال ها رو با خودشون ميارن، پس از اين يكي به هيچ وجه غافل نشيد! در هر حال باارزشترين هديه و بهترين كادو براي شب يلدا همان مهرباني و توجه شماست كه نه فقط در شب يلدا بلكه در تمامي لحظات زندگي، ميتوانيد آن را با يك لبخند بزرگ به ديگران هديه بدهيد.براي بزرگترهاي فاميل چه هديهاي بايد خريد؟ هندوانه براي درمان سنگ هاي صفرايي و كليه و همچنين يرقان نيز بسيار مفيد است. قرار ميدهند، هندوانه را حكاكي كرده و كدو تنبل را نيز با تزئيناتي در كنار آنها ميگذارند. هيچ وسيله گرمايشي جاي كرسيهاي قديمي را نميگيرد. =>خريد كادو شب يلدا هندوانه مواد زايد بدن را دفع مي كند. مغز تخم هندوانه باعث از بين رفتن انگل معده و روده مي شود. خريد كادو شب يلدا دو ميوه هندونه و انار از مهم ترين ميوه هاي اين شب است. خريد كادو شب يلدا به آجيل شب يلدا تنقلاتي هم اضافه شده." در اينجا بيشتر به بررسي وب سايت خريد كادو شب يلدا.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.